Каталог товарів

Чому треба купити трактор Т 25

Категорії
Зміст
  1. Переваги трактора
  2. Базова модель
  3. Технічні характеристики Володимирця
  4. Коробка передач
  5. Органи управління
  6. Система навісного обладнання
  7. Гідравліка
  8. Особливості трактора
  9. Ремонт – легко і просто
  10. Технічні характеристики
  11. Норма витрати палива трактора Т-25
  12. Двигун

Трактор Т 25 – один з найпопулярніших сьогодні. І це незважаючи на те, що ринок пропонує більш сучасну техніку. Вся справа в тому, що у трактора маса переваг.

Переваги трактора

Цю машину почали випускати на Харківському тракторному понад півстоліття тому. Але популярність цей трактор отримав, коли його виробництво було налагоджено на Володимирському заводі, від чого він отримав своє друге їм – Володимирець. ДТ 25 володіє такими якостями:

  • універсальний;
  • надійний,
  • має відмінну маневреність;
  • коштує недорого;
  • влаштований просто;
  • його легко технічно обслуговувати.
  • Легко себе почуває на невеликих просторах, так як має невеликі розміри. За це його полюбили фермери і маленькі фірми, які надають послуги населенню по обробітку присадибних і дачних ділянок.

 

Завдяки тому що на Володимирця і на ХТЗе Т 25 можна навісити не тільки плуг, а й фрезу, культиватор і багато іншого, він широко використовується:

  • для обробки ґрунтів і підготовки їх до оранки;
  • на оранці;
  • при посіві;
  • посадці;
  • для міжрядної обробки;
  • збирання врожаю.

     

Найчастіше замовляють наступне навісне обладнання:

  • машина для посадки;
  • копалка овочева;
  • розсіювач;
  • механізм для обприскування;
  • обладнання для зрізання грунтового шару (фризовий механізм)
  • культиватор для трактора Т 25.

Справа в тому, що можна додати будь-який причіп для трактора Т 25.

 

Якщо приєднати до нього які-небудь причіпні агрегати, він тоді працює як навантажувач і перевізник. Для того щоб перевозити або буксирувати вантажі, використовується задня навіска трактора Т 25А, технічні характеристики машини це дозволяють.

Цим мінітракторів можна користуватися і як приводом для машин, що працюють стаціонарно. Також його можна використовувати в такелажних роботах.

Базова модель

На початку 70-х років ХХ століття на основі Володимирця випустили трактор Т 25А. На відміну від ДТ 25 він був оснащений кабіною і мав сильний двигун. Ця модель стала базовою. Згодом був випущений ще ряд вдосконалених моделей трактора Т 25 А. Найбільш популярні стали з тентом замість даху (Т 25 А2) і каркасом безпеки (Т 25 А3).

Завдяки брезентовому тенту Т 25 А2 замість кабіни вага трактора став менше, але на ньому було неможливо працювати взимку. Все одно такий трактор знайшов собі застосування в інші сезони. Т 25 А3 була повернута кабіна, хоча і не зовсім повноцінна. Вона була досить міцною, щоб захистити водія, якщо машина перекидалася. Для цього трактора став доступний будь-який часовий пояс.

 

Модифікація Т 25 К була спеціально спроектована для того, щоб обробляти в міжряддях високі господарські культури. Змінилася частково конструкція: агротехнічний просвіт став більше (1 500 мм), колія – ​​ширше (3050 мм).

Технічні характеристики Володимирця

Технічні характеристики трактора Т 25 набагато ширше наведених нижче. Варто перерахувати лише основні. Пристрій майже всіх моделей, в тому числі трактора ХТЗ Т 25 однаково. Але удосконалення носили лише кількісний, а не якісний характер: збільшили потужність двигуна, поліпшили комфортабельність кабіни, у сучасних моделей передбачили гідрооб’ємне рульове управління.

Для тракторів Т 25 А і для трактора Т 25 А технічні характеристики приблизно однакові.

  • вага 2,050 т;
  • в довжину машина трохи більше 3 м, завширшки – майже 1,5 м, у висоту – близько 2,5 м;
  • колія 1,2- 1,4 м;
  • агротехнічний просвіт регульований: накладка шини 9-32 мм (висока – 657, основна – 587, низька – 450), накладка шини 10-28 мм (висока – 642, основна – 572, низька – 435).
 

Двигун трактора Т 25:

  • марки Д21А1 (тяговий клас 0,6 т);
  • дизельний, потужністю 14,6 (20), 18,3 (25) або 19,5 (26,6) кВт (к. с.);
  • тримається на 3 опорах;
  • 2 циліндра (на сучасних Т 25 встановлено 4 або 6 циліндрів), об’єм циліндрів (робочий) – 2,08 л;
  • оснащений системою повітряного охолодження;
  • запускається за допомогою електростартера;
  • система мастила двигуна подвійна (як під тиском, так і шляхом розбризкування);
  • у генератора трактора Т25 частота обертання 1800 оборотів в хвилину;
  • вага – близько 300 кг, але може бути і дещо більше або менше (залежить від комплектації устаткування);
  • від витрати палива витрачається 0,3-0,5 масла;
  • конструкція двигуна і генератора трактора Т 25 проста, його легко обслуговувати і ремонтувати, може працювати на паливі, яке не дуже чисте, але не рекомендується, щоб працював на холостому ходу.

Коробка передач

Пристрій коробки передач трактора Т 25:

  1. Механічна трансмісія.
  2. Мінімально може рухатися зі швидкістю 1,5 км / год, максимально – 21 км / год.
  3. Вали поперечні.
  4. Спереду корпусу коробки передач трактора Т 25 на 2 кулькових підшипниках встановлений первинний вал (разом з конічною шестернею).
  5. Посередині проміжного вала – пристрій реверсу.
  6. З правого боку реверсної системи знаходиться рухома шестерня 2/4 передач, зліва -1/3 і 5/6 передач.
  7. У нижній частині корпусу встановлюють привід заднього вала відбору потужності і вузол знижених передач.
  8. На кришці трансмісії розташований пристрій, яке блокує включення і не дає перемикати передачі, якщо двигун вимкнений в повному обсязі. Також воно не дає зубах швидко зношуватися.
  9. У КПП тракторів Т 25 є реверс і подвоювач, вперед – 8 швидкостей, тому – 6 швидкостей. 2 з них (заднього ходу) уповільнені.
  10. Механізм задньої навіски кріпиться до корпусу коробки передач. Там же розташовані гальмівні рукава і елементи рульового управління
  11. Про зчепленні трактора Т 25 можна сказати, що воно сухе, однодискове, постійно замкнутий.
  12. Всі механізми КПП розміщуються в литому корпусі.

  1. Ведучий – задній міст трактора Т 25, за допомогою переднього і рульового управління змінюється тільки напрямок.
  2. Передній міст машини складається з тяг і важелів рульової трапеції, поворотних кулаків і осей, поперечного балансира і маточин коліс.
  3. Сталевий балансир має припливи в середній частині. У них встановлені високоміцні сталеві втулки. Крізь них проходить вісь (кочення моста), закріплена за допомогою конусного стяжного болта в передній частині напіврами.
  4. Припливи розташовані у верхній частині балансира і впираються в кріплення напіврами. Вони обмежують кути кочення.
  5. Передній міст з’єднаний за допомогою шарнірів, завдяки цьому машина легко долає нерівності.
  6. Ширина колії моста змінюється за допомогою переміщення штифтів, вони для цього переставляються в різні в отвори, розташовані в поворотних кулаках (всього їх 4), які закріплені стяжними болтами на кінцях балансира.
  7. Провідні задні колеса оснащені шинами зниженого тиску. Покришки мають протектор «ялинка», в результаті колеса добре зчіплюються з поверхнею. Завдяки такому протектору шини самоочищаються, поки трактор працює. На обід знаходиться гумова герметична камера. На внутрішній стороні обода приварені стійки. Саме до них і кріпиться диск. Такий пристрій дозволяє регулювати колію задніх коліс від 1 200 до 1 500 мм.
  8. Рульове управління складається з рульового колеса, похилій колонки і черв’ячного механізму. Є дві шестерні конічні для перестановки рульового колеса в разі руху заднім ходом.

Органи управління

Базова модель має металеву кабіну. У Т 25 А при необхідності тент легко можна замінити звичайною кабіною трактора Т 25 А, технічних характеристик цієї машини.

Кабіна на трактор Т 25 металева, засклена, опалюється – це покращує умови роботи.

 

У ній знаходяться регульована рульова колонка і сидіння.

Управляється Володимирець Т 25 за допомогою педалей, розташованих в кабіні класично, є:

  • педаль ножний подачі палива;
  • педаль зчеплення;
  • педаль гальма.

Крім того, є:

  • педаль, яка управляє диференціалом;
  • важіль для перемикання передач і реверсу;
  • важіль, що подає паливо вручну;
  • рукоятка для управління валом відбору потужності;
  • 2 важеля керування гідравлічною навішуванням, основного і виносного гідроциліндра (має 4 положення: нижню і верхню, нейтральне і плаває).

Система навісного обладнання

До трактора можна приєднати різне навісне і причіпне обладнання, ємності. Його механізм задньої навіски є класичною трьохточкову конструкцію. У неї входять:

  • з’єднувальні ланцюга;
  • центральна тяга;
  • дві поздовжні тяги.

Поздовжні тяги з одного боку прикріплюються до литим кронштейнів, прикрученим до КПП трактора, а з іншого пов’язані з допомогою спеціальних розкосів з підйомними важелями.

Важелі рухаються, коли через підйомний вал отримують зусилля від силового циліндра.

 

Навісне обладнання Володимирця і трактора від ХТЗТ 25 кріпиться на вільний кінець поздовжніх і центральної тяг.

Гідравліка

Управляється система навісного обладнання за допомогою гідравліки. Вона містить в собі:

  • масляний бак;
  • масляний шестерний насос;
  • один або кілька силових циліндрів;
  • гідророзподільник;
  • мастилопроводи.

За допомогою масляного насоса в системі створюється високий тиск, завдяки якому масло з бака надходить в розподільник, а звідти – в гідроциліндр (його нижню або верхню порожнину) для зчеплення трактора Т 25. У результаті поршень рухається в ту сторону, яка необхідна.

Особливості трактора

Цей колісний трудівник незамінний при багатьох роботах.

Трактор Т 25 Володимирець має ряд особливостей, які роблять цю машину популярною. На перший погляд – це уповільнюють роботу фактори (потрібен час, щоб їх реалізувати). Але насправді додають достоїнств:

  1. У ньому можна регулювати ширину колії, дорожній (агротехнічний) просвіт і довжину поздовжньої бази. Якщо база зменшується, маневреність трактора збільшується. Якщо ж база збільшується, зростає стійкість трактора.
  2. Є можливість переналаштувати реверс трактора Т 25, і він буде повільно працювати досить довгий час заднім (реверсивним) ходом.
  3. Наявність обігрівача кабіни, який може включатися або від гідравліки, або від мастильної системи двигуна (в сучасних моделях). Але в останньому випадку система давала збій, тому що бак гідросистеми знаходився зовні, і кабіна погано обігрівалась. Якщо встановити додаткову трубку з двохпозиційним краном, яка зв’яже бак з радіатором, це усуває проблему.

Ремонт – легко і просто

Ремонт трактора ХТЗ Т-25 – не проблема. Машина ця надійна і довговічна, в її пристрої немає нічого складного. З ним може розібратися будь-яка людина. З тієї ж причини легко виробляти і його ремонт в будь-яких умовах.

Не проблема і запчастини на Т 25.

  1. Найчастіше виходить з ладу колінчастий вал (ламається навпіл). Це відбувається, якщо водій не відрегулював холостий хід (обороти встановлені занадто низькі). Якщо цього не допускати, колінчастий вал прослужить довго.
  2. Часто через шпильки кріплення або прокладку у бортових передач тече мастило. Щоб цьому запобігти, не можна перевантажувати машину, намагатися вчасно підтягувати всі болти та інші сполуки.
  3. Ще одна можлива проблема – гальма. У трактора 2 стрічкових гальма, які працюють незалежно один від одного. Тому часто необхідна заміна гальмівної стрічки на тракторі Т 25, що може зробити навіть недосвідчений механік.
 

Цей трактор легко ремонтувати ще й тому, що для нього дуже просто знайти запчастини, трактор Т 25 універсальний і в цьому. Необхідні запасні деталі продаються на спеціалізованих базах і в магазинах.

Можна замовити запасні деталі будь-якій комплектації і для навісного обладнання. Легко можна купити і двигун на Т 25, в тому числі був у вжитку і відреставрований.

 

Для Володимирця підійдуть багато деталей з різною вітчизняної техніки.

Одна з кращих машин – це трактор Т 25, ремонт, експлуатація, обслуговування, універсальні можливості і невисока ціна – все це робить його дуже вигідним придбанням як для організації, так і для приватника.

Технічні характеристики

  • Потужність двигуна Д21А1, що встановлюється в трактора Т-25 “Володимирець”, на перших моделях становила 20 (14,6) к.с. (КВт).
  • Параметр у Т-25А збільшили до 25 (18,3) к.с. (КВт).
  • Маса трактора дорівнювала 1780 кг,
  • Габарити: довжина – 3110 мм, ширина – 1370 мм, висота – 2500 мм. Показник ширини колії становив 1200-1400 мм.

Норма витрати палива трактора Т-25

При такій невеликій потужності і максимальної частоті обертання до 1800 об / хв витрата палива становив 190 г / л. в с.

Двигун

Т-25 був обладнаний чотиритактним двоциліндровим дизельним мотором повітряного охолодження (Д21А1) потужністю 20 (25) «коней» з електростартерним запуском. Трактор міг розвивати швидкість до 21,6 км / год.
Двигун даної моделі мав врівноважує механізм, що складається з валика і двох вантажів-противаг. Валик обертався з однаковою з колінчастим валом частотою, але в протилежному напрямку. Разом з приливами-противагами, зробленими на шківі, подібний механізм забезпечував відмінне урівноваження кривошипно-шатунного механізму.

Двигун Д-21А1 в порівнянні зі своїм попередником (мотором Д-21) мав підвищену потужність і велику частоту обертання. У агрегату Т-25 була мастильна система з автоматичним регулюванням теплового режиму. Досягалося це завдяки гідромуфті (як у двигуна Д-144), при цьому шків приводу муфти мав лише одну канавку для клиновидного ременя. Мотор Д-21А1 обладнали паливним одноплунжерний насосом НД-21/2, що належать до розподільного типу. На відміну від аналогічного елементу в двигуні Д-144 його плунжер здійснював два нагнітальних ходу протягом одного обороту, оскільки кулачок насосного валу мав два виступи.

( 32 )
Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар
Ім'я*
Email
Введіть коментар*